:)


image75

sånthärligt väder det har varit idag , riktigt nice :) . hela helgen har det varit fint väder . i fredags var ja på influttningsfest hos andre det var kuligt , sen i lördags fixade jag lite i lägenheten och sedan blev det grillnigen med mammi , lisen och pierre jätte mysigt :)  och  det ska bli 20 grader imorgon nästan sommaaaar! så glad jag e. senare på lördags kvällen stack jag till matilda, och kvällen slutade såklart med att vi krängde en massa hahaha typiskt! trodde ja skulle spy haha. idag har ja bara vet inte riktigt vad ja gjort haha typ sovit lite och träffat madde en stund och nu mst ja städa mitt rum fyfan vad här ser ut!
harre braaaaaaaaaaaaaa!
 posssss
emmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0