Bättre sent än aldrig...

Hej!
,
Det va ett riktigt bra ag sedan nu, och igårvar jag riktigt sugen på att blogga. Men det gick ju inte på grund av att inget Internet hemma hos mig fungerar, det är lite bajs. Sen sist så har jag blivit singel och det känns riktigt skönt, även om det såklart finns stunder som inte känns okej. Varför det känns bra kan dels bero på att jag har "hittat" en ny. Maybe... Haha så kan man egentligen inte säga för han vet inte ens om någonting. Men detta gör min glad iaf, för även om han inte vet något så känns det lite halvbesvarat ibland. Haha, jaja.

Helgen gick långsamt, vilket förmodligen beror på att jag gick upp astidigt båda dagarna, åtta på lördagen och nio igår. Ifredags så var jag först på en musikal på Borgar och sen åkte jag till Issa Fissa. Med min hade jag Emma och det var väl naajs där. Sov där också och i lördags åt jag för första gången på Max, asgott! Bajs att det inte finns i Malmö! På kvällen på lrdagen så var Vicky och Mandice hemma hos mig och senare kom Anna. Krängarkväll? Ja tack! Det har varit sjukt niiice väder hela helgen, soligt och relativt varmt, asskönt! Idag är det också varmt, till och med i skolan! Nu ska jag gå med Metan och köpa årets första mjukglass!!!

PUSS!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0