Ciao

Vädret de senaste dagarna har varit underbart, vi kan itne annat än hoppas på en lika fin fortsättning. Helst ända in till mitten av oktober eller något liknande. Lite väl önsketänkande kanske? Idag har jag äckligt mycket att göra, hör här: plugga till ett matteb prov imorgon (HEJ IG!?!), skriva min del till ett naturarbete som ska vara inne senast imorgon, skriva och öva på ett dansk"tal" som ska redovisas muntligt imorgon, helst helt utantill. Utöver detta ska jag självklart hinna äta X antal gången (många, haha jävla matvrak) och så är jag extremt sugen på att spring/gå/sola också. Det sista är lite att ta i kanske, med min koncentration så kommer jag tyvärr aldrig att fixa det. Men man kan ju alltid önska. Jag funderar på att börja plugga nu, men om ni, kära läsare, har tur så kan det komma upp fler inlägg idag, wiiiiiiiiiie.

puss tildisen


p.s mitt internet fungerar lite halvbra för tillfället, guldstjärna till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0