finally friday

Hello!
Just nu har jag håltimme och det är reeeeeeally tråkigt. Fast mucho bättre än franska, skönt att Maryse är i Paris. Även min italiensklärare är borta så jag slutar redan klockan två idag, soooftish. Efter skolan ska jag upp till stan med några och leta present till Märtha ikväll. Ska dit med Anders, Alle med mera och det blir väl nice. Även om jag knappt känner de som fyller år. En riktig fylla ska det bli, så jag släpper allt. Skönt. Allt känns lite bättre för varje dag, vi går mot ljusare tider. Att bli brun står högt upp på min prioriteringslista just nu, men det känns aldrig som att tiden räcker till.

Mitt bajsinternet fungerar fortfarande inte, drygt som sjuttsingen. Men det löser väl sig inom de närmaste veckorna, hoppas jag iallafall.

BYYYYYYYYYYYYE!!!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0