finally it's friday

Hello! :)

Som Emma under nämnde så har det varit nationella prov denna veckan, skriva uppsats i svenska. Det är inte det roligaste. Priset denna veckan tog ändå idag då jag började med matteprov tätt följt av naturinlämning och sen en mini-redovisning på danskan. Inte alls kul! Ikväll så blire chille, det behövs! Ska passa Olle ockå, men det är ganska skönt. Ska se om jag orkar med att ta hand om mig på ett sånt sätt att fixa med hy, naglar, hud med mera, sånt är mysigt. Ett litet mini-hemma-spa liksom. Jag har tänkt på en sak, om jag hade haft Internet och således varit en regelbunden bloggare före nationella, då hade det nog gått mycket bättre. För jag har i princip inte skrivit något på senaste, inte i skolan eller någonstans. Attans också säger jag. Och på måndag är det nationella i engelska b, kill me? Visst är det härligt med helg, men stressen och paniken finns fortfarande kvar. Speciellt inför nästa och nästnästa vecka och så vidare... Men 50 dagar kvar till skolavslutningen idag tror jag! Så det är alltid något positivt.

Dagen har, förutom allt jobbigt i skolan, bestått av mysig fika med Emma och Bella och sedan träning med Belliiiiiii. Jag ska snart fixa något gott att äta och sen börjar "nog" mitt mini-spa. Haha, jag kommer ju inte göra det!

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0