God morgon!

Jag är på ett superduperbra humör, trots att jag vaknade med munnen torr som öken, uusch. Varför är jag då på detta ypperliga humör? Jo för min älskade mami har gått med på att låna mig pengar till den underbara klänningen! Så imorgon blir den min och iiihh så glad jag är. Hoppas bara att den sitter fint och sånt, vet inte riktigt vad jag tar mig till annars.

Dagens frågor:
är tildisen bakis?
är bollen rund?
(ledtråd: samma svar på båda frågorna)

Gårdagen blev jättemysig föresten, för på Bo01 med Vicky, Mandisen och Bebbe, sen hem till mig och äta glass med varma hallon, mums! Sen kom Annsi och Bebbe gick hem och vi tjejer gick och handlade. Vi grillade fläskfilé och hade pommes och b-sås till, asgott! Till det hade vi god dryck och min gullemami bjöd på champagne. Det var faktiskt ganska sommrigt och det blev en liten invigning till sommaren, då vi satt ute. Lite senare på kvällen kom Emma också. Haha krääängarna e vi, moahaha.

Nu ska jag klä på mig och gå och sooooola. Emma sa föresten igår att det ska bli en asbra sommar, typ 30grader i skuggan. Nice eller vad? Hoppas bara på att det bli så, för denna sommaren ska jag fanimig bli brooooooooooownie!

puss tildisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0