Hela familjen samlad...

Herregud sån skillnad det är mellan att jag, mamma, Erik (och Olle förstås) är hemma och nu när pappa och Axel har kommit hem från Japan. Erik och Axel bråkar och brottas hela tiden nu och man får inte en ledig stund, asjobbigt! Skicka tillbaka Axel till Japan!? Haha, först när han kom hem så var han ändå ganska söt, gav lite presenter och sådant. Men nu, han bara skriker, gnäller och bråkar med allt och alla. Lilla störgris alltså :P haha.

Snart ska jag förhoppningsvis träffa Anna Bella och Emma och prata om sommaren. Jag vill absolut iväg på språkresa till USA, det hade varit sjukt kul. Men vi är liiite sent ute och måste boka typ nu om det ska gå. Så jag sitter här och hoppas på att segeanna ska ringa mig snart :P tihih.

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0