Lördag

God morgon!

Morgon är det kanske inte fortfarande, men jag vaknade för en liten stund sedan så det känns som mogron. Dock har jag ändå försökt komma in på blogg.se tusentals gånger men det har inte fungerat, förutom nu då. Inatt så sov min älsklingskille i min säng, Olle. Det var så mysigt! Han sov vid mina fötter den gullegrisen. Han är verkligen bäst!

Det har varit strålande väder måndag, tisdag, onsdag och torsdag men sen när helgen kommer så försvinner solen bland alla moln, är det inte typiskt? Jag som ville ha en sommarhelg, vara ute hela dagen idag på promenad med mera och sen ikväll grilla i trädgården och sitta ute. Att sitta ute kan vi nog glömma, men grilla vill jag iallafall göra! Annars får det bli pizza eller något annat som man lever på såhär trista dagar.

Så planerna idag är lite annorlunda, typiskt att vädret kan sabba en hel dag? Jag ska nog sola på solarium istället, vill ha färg till valborg. Någon, snälla, som har lust att ge mig 1400 btw? För jag har hittat den sötaste klänningen ever som jag bara MÅSTE ha! Den är såå perfekt och jag vill verkligen ha den på valborg! Mentyvärr så är jag stenpank och på måndag, när jag får lite pengar, så kommer den att kosta 1700. Surt eller vad?

Aja, nu ska jag klä på mig och lite sådant för att sedan träffa vääcky och förhoppningsvis gå en lång, snabb härlig promenad i det "fina" vädret. Men som sagt, om någon känner att den har 1400kr över, hör av dig på [email protected], för jag viiiiiiiiiiiill verkligen ha den klänningen!

puss tildisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0