Måste bara få skriva av mig!!!

Okej, jag är busig. Jag skulle ha sovit för två timmar sedan, men det är bara jag och Olle som är hemma så jag vågar inte. Men efter detta inlägget så ska jag nog samla mod. Först ska jag bara skriva av mig om två ytterst irriterande typer. Vi börjar med en i min klass:

vi kan kallar henne Z. Z är sjuk i huvudet. På riktigt. Hon är den störigaste som jag någonsin har träffat och jag vill verkligen skjuta henne. Hon tror att hon är bäst och snyggast och aaaaaahh. Sitter och säger saker som "asså jag fattar inte hur man kan läsa en bok som inte är på orginalspråk, asså hallå det ändrar ju allting! jag läser alltid böcker på orginalspråk, det är mycket bättre...iallafall på engelska" ameen tjena, vem fan i hela jävla universum bryr sig? läs du vafasiken du vill, på vilket jäkla språk du vill. men håll det för bövelen för dig själv. sen så kommer denna lilla tös med de mest dumma kommentarerna på lektionerna. och självklart riktar hon sig inte mot de starkaste, utan mot de svagare. som idag på en lektion så är det en ganska tystlåten tjej som svarar på lärarens fråga. vad vräker den dumma kossan ur sig då? "asssååå jag hör aldrig va den där tjejen säger, hon pratar så tyst" och hon säger det inte tyst själv, utan alla (typ) börjar skratta och den blyga tjejen blir röd i huvudet. stackare!

Den andra som jag stör mig på är en herre. och ja, jag tror att han hade uppskattat att jag kallar honom herre. varför? för han tror att han är så jävla fin att det är sjukt. men vet du vad? dina föräldrar bor i en liten by och med vad huset jag bor i är värt hade jag kunnat köpa den helvetes lilla byn. "herregård", pyttsan. jag stör mig som in i satan på folk som tror sig så jäkla mycket. "jag har en egen lägenhet mitt i malmös hjärta", amen aaaaafan när din pappas företag äger det huset? jäkla stolpskott, klart som fan att du kan bo där.

nu har jag fått avreagera mig lite. sov gott söta läsare!

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0