Trött

Trött är precis vad jag är. Trött på en hel massa saker, såsom skolan, matte, återanvändning (skriver naturarbete om det), att det blåser kallt, Malmö, att jag varken är brun eller har min idealvikt med mera. Inte nice at all. Men jag får lösa det. Närmast så får jag lösa matten samt naturen, usch pusch. Att mina känslor leker med mig är inte heller särskillt mysigt, men jag antar att tiden får lösa det. Att imorgon går in my way är ju bara att drömma om, men Valborg, snälla? Om det finns någon Gud så behöver jag hjälp med dessa sakerna just nu:
- ge mig ork till att skriva naturarbetet
- ge mig kraften att kunna finna mig själv (klyshigt)
- ge mig alla rätt på matteprovet imrogon (HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHA)
- ge mig min Mr.X

kan nog skriva en lista som är flera mil lång, men detta får räcka för tillfället. Hoppas att du, kära Gud, kan uppfylla mina önskemål. Även om de flesta är omöjliga. Nu är det back till pluggandet, om jag får inspiration så skriver jag ett god natt inlägg!

puss tildisen


Kommentarer
Postat av: sophie

ha en fin & skön dag :) kram S

2008-04-25 @ 11:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0