Trötter

Jag är aptrött, har inte ens duschat sen träningen haha. Men gjort mat har jag minsann gjort, urgod var den dessutom! Färk pasta, stekt bacon, avokado och tomater, lätt och bra. Att ta undan efter mig är dock ett kapitel som jag har missat. Snart ska jag ut och vandra med hunden, och kanske Anna, och sen blir det hem och måla naglarna och liknande. Tror att jag tar resten imorgon eller något. För efter promenaden så går jag antagligen och lägger mig, man lägger sig aldrig tidigt på vardagarna så det får väl bli någon helg då och då som man få offra för att gå och lägga sig såhär supertidigt. Fast egentligen så vill jag gå och hyra film. Nu är jag så trött att det är tankespridda tankar so får tapetsera bloggens väggar, vilket inte är det bästa. Så, sov gott om jag inte hör av mig igen.

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0