helgen





hallåhalllå!
lite seg på att skriva har jag minsann varit. men endå :)
min helg såg ut så här att i fredags steg vi upp hur tidigt som helst, så stack jag lisen matilda mamma osv. till bella center på mässa och gick runt i en massa timmar sedan efter det så begav vi oss till fields en sväng handla lite vin och kläder och sedan stack vi hem va helt död efter att ha vandrat i typ 9 timmar så somnade direkt haha.sedan på lördagen va det upp tidigt igen för att min kära kusse ville till stan å lura en sväng så gick där å vandra ett par timmar och köpte lite kläder å skor. sedan på kvällen blev det koi på lilla tg med bella och linnea. och idag har jag bara sovit och vatt ute å vandrat med bella i typ 2-3 timmar haha en vandrar helg asså! å kollat massa filmer ikväll, e sjukt tröttt. å nu ska ja kolla en ny filmiiis

pusssss /emmmma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0