Söndag

Hallå där!!!

I helgen så har jag jobbat å sprungit på tjejmiddagar, jäkligt nice faktiskt. I fredags så jobbade jag 16-18 och sen va jag hos Annsi på kvällen, jättetrevligt! Sen så stack jag och vickisen till möllan för anders fyllde år så vi firade honom där och lite sånt hoho. Sen hem å sova kanske hahaha mm walla sen igår så jobbade jag hela dagen och på kvällen så va jag hos tina å stannade där hela kvällen, verkligen asmysigt. Satt och snackade om massa läskiga saker och sen så sov jag helt ensam hemma i mitt hus, det har nog ingen i min familj gjort innan, helt sjukt haha. Så jag sov i källaren med alla ljusen tända och tvn också och hade larmat resten av huset typ haha =P. Idag så har jag bara chillat billys pizza och pang i bygget, riktigt nice. Ska till skogen ikväll igen och förhoppningsvis kolla film med papi då, asmysigt =)

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0