=)

Hallå =D

igår va jag på bio och såg "brudens bästa man" eller va den heter, den va bra och jätteputtignuttig, så så at man typ mår dåligt efteråt. walla. idag ska jag ta tag i mitt rum och städa det, inte så skoj men det behövs och annars så kommer vi aldrig att flytta till ljunghusen typ =P haha sen i eftermiddag så ska jag nog träffa annsi, höra allt om hultan och så, nicenice =) om jag hinner/orkar så ska det bli lite blondering idag också, men jag är rädd att det kommer bli gult? =/ och jag har precis fått bort det gula ur mitt hår, så det känns ju lite småtråkigt om det blir gult igen...aja får se hur jag gör =), sen ska jag också försöka sola, solarium då, ty det är sjukt molnigt ute tror jag.

puss tildisen


anna&jag på min klassfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0