i'm living for the kiss on my shoulder

Hallå!!!

Igår va jag hos emmööööö å de va najs. Sen stack vi till Richter-Olsson och som vanbligt var jag med knattarna. Fast knattarna va ett år yngre än mig bara, wiie. Höhöh, jag är så omogen så jag trivs bättre med dom små än med dom stora, som festen egentrligen va till eller va man ska säga. Idag så gick jag å olle å hjälpte emma lite och sånt, haha skoj. Nu ringer hon, höhöhöhhö 8-|. å så e de lov, de e naaajs.

ikväll e de fitboll, sverige-spanien och jag ska kränga pizza, naajs de med. mycjet är naajs just nu. kom och gör det naajsigare? 8-| HAHAHAHAAH(som sagt, jag passar bättre med de yngre.)

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0