Måndag

Helluuu =)

Jag är på toppenhumör! Hade ingen skola idag, vilket var urskönt! Så jag började dagen med en morgonpromenad med Olle, haha fast jag alltid blir ovän med honom. Men det är verkligen riktig kärlek mellan oss. När jag kom hem så gjorde jag lite frulle och badade lite i poolen, asskönt! Sen var det dags att göra sig iordning för att luncha med Anders. Son vanligt, haha, så var jag såklart sen. Men det gjorde inte så mycket. Vi pratade ut lite och sedan så kändes det bra, vi ska nog klara av att vara kompisar. Hoppas jag iallafall... Sen så åkte jag till Vicky och fick upp henne, och käkade lite körsbär och drack nån god jordgubbsjucie (tror jag... =P) Sen åkte vi hem till mig och solade och badade och sånt. =) Min söta mami kom hem med massa kakor och sånt, myspys. Efter det så gick vi ut på värsta långa prommen till BO01 och sånt. När vi var helt slut efter den så gick vi hem och jag hämtade Olle och mötte upp Anna och Emma. Anna var värsta segegöran, sjukaste =P. Gick en liten runda och sen hem igen för att käka, svingott med grillat och sånt. Ikväll har jag bara sett på tv och snokat på datorn och sånt. Hoho.

Jag ha ingen koll alls på dagarna nu längre, hade ju inte skola idag och inte imorgon heller. Det känns lite konstigt för jag har inte varit ledig från skolan på somriga dagar på evigheter, bor ju alltid i Ljunghusen på sommaren. Så därför känns det extra förvirrande nu. Men snart är det ner dit, reda på fredag faktiskt. Då ska jag ha klassfest och jag hoppas på att det blir myys.

Nu ska jag fixa lite gott till Scrubs som snart börjar! 
 
puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0