Onsdag

GOd morgon!

Jag vaknade nyss av att alla gick och smällde i dörren som fan, haha. Så fort alla hade gått så hörde jag små tripp trapp steg och in på mitt rum kommer gullungen (Olle) och bara lägger sig ner så fort han kommer in. Cuutie! På dagens schema står:
- Gå ut med Olle
- Till skolan och lämna böcker, prata med nån lärare om betyg och det inte är kö
- Hem igen för att sola och bada
- Jobba lite
- Student, student, student!

Wiie, dagen känns bra. Jag gillar studenter och det är kul att det är folk som bara är ett år äldre än en själv som tar studenten, då finns det fler i ens egen ålder och större risk att ens kompisar är där. Förutom familjevänner då, där brukar det vara "samma gäng" på de flesta, haha.

Jag har tänkt på en sak. Jag ska kanske vänsterprassla. Gå tillbaka till min gamla blogg och skriva såna onödigheter och tankar som jag har. Jag ska såklart fortsätta med denna också, skriva en gång om dagen eller något liknande, om min dag eller något sånt. För det känns så orättvist mot Emma och Bella, deras inlägg syns typ inte för när jag har tråkigt/massa tankar på huvudet/eller något sånt så skriver jag en hejdundrarens många inlägg.

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0