Studenter, dagen, vänsterprassling

Halli hallå!

Studenter är väl ändå för härliga? IGår så besökte jag fyra stycken och jag hade riktigt trevligt. De tre första med min familj var ovanligt roliga, men tyvärr så gjorde det att jag kom lite sent till Anna. En gullig fylla fick jag till, men inte överdriven. Så det var trevligt. Även om jag tyvärr mår som jag förtjänar idag. Jaja, livet är väl lite rättvist ibland eller vad man ska säga.

Igår så började min vänsterprassling och jag skrev på min gamla blogg ( kolla här ). Det kändes bra, för på den kan jag trötta ut läsare och här kan jag skriva nån gång om dagen eller så.

Nu ska jag gå ner och fortsätta jobba, har jobbar i cirka en timme och ska fortsätta i ett bra tag till. Men jag har även tänkt så ut Olle på en promenad och kolla in när min klass spelar fotboll.

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0