Tisdag

God morgon!

Jag skriver detta i hopp om att mitt förra inlägg ska komma fram. Jag flyttade bloggen till "det nya" och när jag skrev ett inlägg så visas inte det, hur många gånger jag än trycker på "Spara & publicera"-knappen. Men jaja, hoppas att det löser sig!

Idag så är värdet lika soligt som det har varit de senaste dagarna, fast det blåser lite mer. Vid halv två tiden så ska jag träffa några gamla kompisar och fika, myys =). Före det så ska jag nog ligga och sola lite, samt bada om jag orkar, haha. Måste ju ändå svalka av mig så antingen pool eller dusch, haha. Det är så härligt att vara ledig, jag bara slappar och lever livet. Åh så underbart! Och ännu mer underbart lär det bli när det är sommarlov, trots att jag ska jobba ganska mycket (hoppas jag iallafall) så kommer jag nog ändå ha tid över och sånt.

Nu ska jag ut i solen!

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0