back on track

Riktigt skönt att halva skolveckan nu är avklarad, tack vare att vi var lediga i måndags! Och jag skickade nyss in mitt samhällsarbete, skönt det med. Inte lika skönt är det att jag vaknade till snö imorse, usch. Vill ha sommar, bruna bara ben och härliga varma somnmarkvällar. Hade typ kunnat dö för det nu. Idag ska jag först på en liten föreläsning sen är det frisörsdags för mig. Iiihhh, är helt nervös haha. Det var jättelängesen som jag var hos frisören så det är därförö. Och sen vet jag inte om jag vill göra något speciellt? Någon som kan komma med något snabbt tips? Haha. Antagligen kommer jag fega ur och bara klippa topparna och göra blonda slingor, men det finns fler funderingar i mitt huvud. Som att färga mig ljusbrunt, klippa lugg eller kanske snelugg? Men jag vill ju vara blond i sommar så därför kommer det nog bli slingor, så att min hår lättare blir blont i sommar också. Hoppas på sol som kan bleka det. Det är så skönt med ljust hår, att det blir bara finare på sommaren. Jag tycker det iallafall. Nej, nu ska jag ner till aulan och lyssna på någon föreläsare.

M

Mitt internet håller som sagt på att krångla, så det blir inte så mycket inlägg. Bara när jag är vid datorn i skolan eller hos någon kompis typ och har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0