Bättre sent än aldrig

Officiellt kom jag hem i fredags morse, men det är först nu som jag har reparerat mig och är fit for fight igen, haha (neeeeeerd). New York var nice, kan möjligtvis komma lite fakta senare men jag orkar inte just nu. För för tillfället sitter jag med Anders och Alexander i ryggen, men de spelar Fifa 08 (neerds på dom också!). Så jag hade inget att göra och samlade således kraft för att skriva ett litet inlägg. Min inaktivitet har berott på en semester i New York som var trevlig. Sen jag kom hem har jag i princip bott hos älsklingen. Den lilla stund som jag var hemma igår såg jag på MTV, "The Hills". Det var nämligen "The Hills"-maraton 12,00-18,00 igår och jag är fast i det programmet! Nördigt, I know, men så är det. Nu vill jag inte skriva mer för A&A är dumma i huvudet, såg nyss en skräckfilm men de är så uppspelta av Fifa att de skriker som jag vet inte vad. I deras ljusaste toner dessutom. Belive me, ni ska vara glada att ni inte är här.

M

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon :)

2008-03-24 @ 10:34:19
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0