Ben e full?

Hej!

Haha sitter hemma hos min älskling och han är "liiiite" putt på mig, laddade nyss hem Carolina Gynnings låt och han gillade inte det. SYYYND. Nä, men han är söt.

Jag har tänkt på en sak, ni vet reklamen som går på tv för hundmat, Beneful? Hussen där säger:
Beneful? Du tänker Beneful!" och tittar på sin hund. Är det bara jag som tycker det låter som han säger:
"Beneful? Du tänker BEN-E-FULL!" ? Bara en liten tanke som jag ville dela med mig av. Hoppas att ni får en bra lördag! Själv så ska jag laga middag tillsammans med Vicky till Anders och Victor, eller dom kanske hjälper oss, vem vet. Nu ska jag gå och hålla min älskling sällskap vid tvn! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0