Jag ljög

Rubriken säger allt. Det var inte mitt sista inlägg innan påskhelgen som jag skrev innan idag; här kommer ett till. Just nu sitter jag hemma hos Anders och har nyss ätit en jättegod middag  bestående av lax och pressad potatis. Mumsigt. Älskling sitter och pluggar just nu, han har prov USCH PUSCH! Själv så mår jag illa, som alltid, och vill egentligen sova. Men det får jag inte för då kommer min älskling också vilja sova och det går inte för sig. För han ska plugga. Jag har köpt med mig en massa pluggodis och liknande, så herregud vad vi ska kränga, haha. Började redan före maten, ooops. Nu är det typ bara naturchips, dippa och cola kvar. Det är det som gör det till en anders och tildisen-kväll typ. Walla, nu ska jag vila lite. Detta är (förmodligen) det sista ni hör av mig innan New York. Ha ett kul påsklov sålänge så "hörs" vi väl på långfredagen.

Love
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0