Min helg

Shalom!

Nu, liiite i efterhand kanske, kommer lite information om hur min helg var. I fredags så åt jag först en fabulös middag, vilket måste poängteras för jag saknar den middagen för att maten var så god. Nåväl, kvällen spenderades hemma hos Emy, vilket var mycket trevligt. Har massa bilder på kameran men har inte lagt över dem till datorn än så får se när det blir som ni kanske får se dem. IAllafall, gick hem jättetidigt, vid ett eller något, efter att ha smådäckat i soffan. Åkte till Statoil för nattamat och sen cyklade jag och Anders hem till honom och slocknade direkt, haha. På lördagen mös jag bara med Anders, gjorde en god middag till honom med förrätt, varmrätt och efterrätt. Men vi åt naturchips till efterrätt istället för glass och varma hallon som jag hade planerat, haha. Gott var det ändå. Vi såg "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" eller vad den heter. Att se den med jämna mellanrum är bra för mitt sinne tror jag. Kate Hudson är så söt! Och då ska vi inte prata om Mattew (killen med den omöjliga namnet som jag också kallar honom). Jättemysigt att se den med älskling iallafall. Jämfört med henne är jag rena änglen ju, haha! I söndags så gjorde jag inte så mycket, försökte plugga eller något. Och på kvällen åt jag melis special 3 med älskling och bara tog det lugnt.

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0