Önskelistan

Igår fyllde ju som sagt Anna år och när man fyller år så får man ju presenter som vi alla vet och det fick mig att tänka på vad jag önskar mig.

Här kommer lite av det:


  • Ett par Christian Louboutin pumps kostar ca 6000kr
  • En Mercedes SLR kostar ca 4,5 miljoner
  • En Iphone kostar ca 499$
  • En Chanel 2.55, en riktigt klassiker från år 1955 men som fortfarande håller.
  • Ett söt halsband från Tiffany&Co från kollektionen Return to Tiffany
  • En extremt söt sommarklänning från Miu Miu kostar 1390E
  • Ett Hermes armband

image48

Denna listan kan bli betydligt mycket längre men fick lite hjärnsläpp just nu så  kom inte på mer just nu och börjar bli väldigt tröt så det blev en kort men inte så bilig lista=P.
Men jag kom i alla fall på att jag måste nog skaffa mig en extremt välbetalt jobb när jag blir vuxen eller så kanske jag får nöja mig med att bli en Golddigga;-) haha.

Ps: Jag är EXTREMT avundsjuk på M som åker till New York i morron jäg ÄLSKAR den staden!!!
xoxo / B


Kommentarer
Postat av: Emily

Fina saker! :)

2008-03-14 @ 16:42:01
URL: http://verystylish.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag vill också ha ett Return to Tiffanys-halsband. De är så söta :)

2008-03-14 @ 19:45:36
URL: http://emlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0