sunny day

image9

idag var man hemma från skolan för var tvungen att göra klart en viss uppsats som skulle vara klar klockan tolv på dagen, hade tur att jag blev klar ock skickade in den en minut i , luuucky! men det var för fint väder att sitta inne hela dagen , så träffade P efter han varit i skolan och stack till södervrän han käckade och sedan stack vi hem till honom myste lite och hade turnering i air hockey , jag vann såklart . sedan stack vi till staden för att jag skulle köpa en kläning men det blev en body i bubbelgum färg! wow. och sedan stack vi hemmåt till mig och har bara legat å slappat och kollat från CSI till two and a half men fram och tillbaka ville kolla på båda lika mycket haha. det som inte är såkul är att såklart har min lilla mamma till syster såklart kommit på att ja har tatuering som jag inte skulle berätta för hon eller mamma på några månader men såklart så ville hon komma in i mitt rum haha. så kickade hon i nyckhålet in i mitt rum. för ja hade linne såklart så såg hon det haha. men jag förnerkade det . men jajjaa! ska göra hårinpackning nu och måla mina nails! bye
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0