toorsdaag!

image62


det var ett tag sedan jag skrev nu känns som ja inte hinner men iafall har haft prov och sånt idag och nu sitter jag och skriver om globalisering och handel jätte kul för fattar ingenting men endå. imorgon är det fredag denna veckan gick helt fort tyckte jag har gjort ganska mycket flyttat en massa saker å har massa kartonger i mitt rum inte jätte hem trevligt om man säger så precis.  imorgon är det skola och sedan blir det shoppa lite nya saker känner verkligen för det! så man kan bli lite glad . har hittat en jätte fin  jeans kjol  med hög midja riktigt sommrig sedan vill jag ha cocos parfymen från yves rocher den påminner så mycket om sommar ! så om jag skaffar den blir ja kanske lite gladare eller vad tror ni haha. hoppas även på att något kul händer imorgon kväll får se vad det blir! ;) nu ska ja fortsätta med det roliga.
byyyeee
 / emmmmmmm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0