Döp inte ditt barn till något som börjar med A

Haha, varför nu denna rubrik? Jo för jag har kommit på att de som börjar på A är lite...speciella och konstiga. Haha, men sjurt roliga. Jag har en liten lista med folk på A.

1. Anna E. Hon var den självklara förstaplasten för mig, haha. Hon är så sjuk att det skulle ta för lång tid att skriva allt om henne. Alla som känner henne vet att hon är värd denna förstaplats.

2. Axel N. Min lillebror. Går sin egen väg: har alltid gjort och kommer alltid att göra. Hur många gånger försvann han inte när han var lite och skapade oro i hela grannskapet typ? Haha

Sen har vi även: Anna B, Alexander B och Alexander N (de som känner dom vet att dom är ganska konstiga), Adam S, Ariane med mera med mera.

Men alla ni på A: Snälla ändra er inte, we love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0