Fredag

God morgon!

Detta inlägget är gladare än det igår, skönt eller vad? Tihi. Lite tröttare dock. En viss person höll mig vaken till halv tre och så gick jag upp halv sju. Eller, jag vaknade halv sju och låg och drog mig till kvart över sju =). Idag är det naturredovisning, italienska- och marknadsföringsprov som står på schemat. Inte alltför kul, speciellt inte efter min korta sömn denna natten. Dock känner jag migg pigg i kroppen, jag har redan varit ute med Olle samt simmat 15 längder, det blev inte mer på grund av tidsbrist. Haha jag kände mig som en tant för jag hade bestämt att inte doppa hubudet för jag orkade inte tvätta håret idag igen. Men så blev ju nästan allt hår blött ändå, haha. Så in och tvätta håret fick jag minsann göra. På sommaren, eller när det är varmt ute, så slutar jag nästan alltid duschen med att skölja av mig med kallt vatten. Det är riktigt skönt och man blir så pigg av det. Men inte iskallt, men svalkande.

Nu ska jag äta frukost och sen sticka, ska träffa Moa och gå igenom saker till vår redovisning halv nio. Så det är hög tid för mig att klä på mig nu!

puss tildisen


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! :)

2008-05-30 @ 08:17:36
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas redovisningen går bra och att du får en bra fredag :)

2008-05-30 @ 12:14:29
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0