God natt

Nu ska jag snart sova, sov endast fyra timmar i natt så jag är relativt trött, speciellt efter all ansträngning i skolan. Efter skolan så chillade jag till klockan sex och sen mötte jag Emma vid Malmborgs, vi köpte massa god mat och sånt, wiie, höhö. Sen käkade vi och pratade och massa sånt, möööösigt. Efter det såg vi "Sweet home Alibama", som började sätta igång  tankar hos mig. Vi såg dock inte klart filmen för Emma var pömsig. När jag kom upp på mitt rum så satte jag igång tv:n. Och på fyran så gick "Hooligans"/"GSH"/"GSE", call it what you want. Men det är fanimej en av de bästa filmerna som finns. Jag älskar den. Så jääla bra. Och det är ju knappast ett minus att Pete är apsexig? Hade kunnat dö för honom, typ. Men den filmen får mig också att tänka. På...allt. Familjen, vänner, kärlek, alla relationer som finns i mitt liv. Att det hade varit så jävla underbart att vara Pete. Inte när han dör dock. Men tänk dig själv. Du har makten över ett helt jävla huligangäng. De följer varje fotspår du tar. Du ger order. Du slåss. Du är sjukt het. Jag tror att jag är kär. I Pete. Och i Zlatan. Synd att Björn Gustavsson är aningen uttjatad, annars hade jag varit kär i honom också. Jag är nog lite smygkär i honom föresten.

Jag är asvarm, svettas som en gris typ (viss överdrift). Har duntäcke och har t-shirt och långa pyjamasbyxor på mig, pooh inte konstigt att det är varmt. Och datorn, som är glödande het, ligger på mitt täcke och värmer upp det ännu mer. Inte så nice. Nu måste jag sova, mitt huvud börjat dunka.

Don't be that fool, do what you told me to do.

puss tildisen

Mina män
image93    image94    image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0