Helgen

Nej, jag har fortfarande inte kommit ut än, men snart kommer det att ske. Jag funderar över helgen. Jag vill ha en lite, med betoning på liten, tillställning för de tjejer som jag har träffat mest under de senaste två åren. De som jag faktiskt gillar merparten av för tillfället, men inte för ett år sedan om jag ska vara helt ärlig. Jag gav inte dem en chans tror jag, såg allt med svartsjuka ögon. Nu är allting helt annorlunda och det känns bra. Dock vill jag vara i Ljunghusen, mitt älskade Ljunghusen, dels för att det är så mycket sommar som det kan bli och dels för att jag tror inte någon av dem har varit i mitt sommarhus där. Så det hade varit skoj. Mitt dilemma är nu att nästa fredag så ska jag ha klassfest i Ljunghusen och jag vet inte hur sugen mina föräldrar är på att bjussa på mat till massa andra två helger i rad. Fast, om allt går som det ska på tisdag så kommer de nog vara mer än villiga. Hoho, kanske iallafall.

Livet är allt bra ibland!

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0