lite sånt

amen tjennnaa asså!
längesedan gottt foooolk!
ja ehm typ liten sammanfattning av förra och denna vecka förra veckan var det minsann valborg och sånt. först var det grillning hos emmaklämma sedan stack jag madde och bellis hit en stund sedan bar det av till nicke , skulle egentligen till slagt men så blev det inte , glad för det , för det va kaooooos där haha!  på torsdagen var det freaky hahaha madde shiet pommes? ;) men ifall på fredagen sov man typ hela dagen  och lagade brända fläskfile bitar mummms. sen stack jag och madde till måns på kvällen . dagen efter chillade ja å madde en fet jävla god pizza!  och sov som vanligt . jag har fan vänt på hela dygnet känns det som haha. på kvällen på lördagen blev det bara att chilla trött som ett as . på söndagen träffade man pappichulooo och min lille syrrus elin käkade och sånt smått och gott. och dennna vecka, i måndags igår då stack jag och madde till hennes syrra cafe och mummmssade goda macka och vanilj latte. sedan var vi på mobilia och lurade haha, luktar bara svett där asså haha. sedan idag var man i skolan , fikade med dino & madde fyfan va varmt det var ! sedan nu ikväll blev det en chill promenad med matilda & olle . och nu vet ja verkligen inte vad fan man ska göra, e inte tröttt alllllllllllllllsss riktigt tråkigt !!!! aja whaaatever!
PUSSS  / emmmemmme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0