Ljunghusen

När någon säger sommar, då tänker jag direkt på sol, jordgubbar och Ljunghusen. Mitt älskade Ljunghusen som jag först hatade och hade X antal fighter med mina föräldrar om. Men nu, det är min andra största kärlek (Olle är min första). Jag älskar att komma dit, känna den annorlunda friska luften som skiljer sig så ohyggligt mycket från den förorenare luft som finns i Malmö. Att cykla och gå runt i Ljunghusen, kanske till Kanalkiosken eller bara till någon kompis, det är så skönt. I Ljunghusen så behöver jag varken tänka på läxor, prov eller inlämningar. Det enda som fyller dagarna är sol och slappning. Skönt eller vad?

Förra året så hade jag klassfest i Ljunghusen för att "välkomna sommarlovet" eller vad man ska säga. Som det ser ut nu så kommer det bli en liknande i år, wiiie!

puss tildisen

483921-4
Min favoritbild från Ljunghusen: Emma, Bella och Jag, en sjuk dag år 2005 som jag alltid kommer att komma ihåg! Stockholmarna Carro och Anna var på besök, jag och Bella hade träffat dom på Husarö. Vi var först på Kust och käkade, bestämde oss för att GÅ hem (= 50-100 meter fick vi gå i vattnet och vi gick i princip nakna? Haha),  jag och några av de andra rökte för första gången, det började regna som fan hahaha (som ni ser på bilden) och sen tog vi vodka från mina föräldrar och bjöd hem lite killar och kvällen får vara ett av våra minnen, haha. Men kan avslöja så mycket som att det blev rejäla fyllor, två av tjejerna delade sängar med två killar, några sov i garderoben, vissa sov inte alls, nakennattdopp med mera. Haha, glömmer det aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0