Lördag

God morgon!

Idag så vaknas sol och bad, hur härligt är inte det på en skala? Det är strålande sol, äen om det dock ser ut att blåsa lite. Men det stör inte mig, och idag har jag tänkt få lite färg! Allt pluggande är slut, jag kan knappt förstå det. Så livet är skönt just nu. Förutom att det är fint väder och inget plugg så ska jag antagligen tillbringa kvällen med trevligt folk på Möllan, så sköönt! Samt så har jag blivit med jobb(!!!). Eller min mamma har blivit med företag, Badlady, och i och med det så har jag fått ett sommarjobb =D.

Nu ska jag försöka göra mig i ordning (byta om och borsta tänderna och likande) innan jag går ut och steker. Så jäkla underbart!!!

puss tildisen


Update:
Detta är vårt hundrade inlägg, värt att nämna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0