Onsdag

Heej!

Jag kom nästan nyss hem från skolan, hemskt eller vad? Eller kom hem för kanske en timme sedan, men ändå! Hade bara en lektion idag i skolan, så det var riktigt skönt. Sen åkte jag, Anna, Mette, Natalie och Willie till donken och åt, gottgott! Synd bara att jag ska vara nyttig. Men men, vi lever bara en gång, riight!? Sen var det dags för den årliga cabareten som treorna på ProCivitas gör, nästa år är det vår tur! Hade inga som helst förhoppningar för alla ettor som såg den igår sa att den var jättedålig. Men fyy så taskigt av dom, den va faktiskt bra tycker jag. Kanske inte någon proffssak, förutom dansen, men man får faktiskt tänka på att dessa ungdomar går i skolan och ett flertal har även jobb vid sidan om. Alltså behöver det inte vara den mest  spektakulära showen som man har sett i sitt liv.

Jag är egentligen otroligt trött på att skriva, håller på med en svenskuppsats och det går väl allt annat än lysande... Men men, jag jobbar på och det blir väl kanske ett okej resultat. För tillfället så ser jag på matchen med stort M, pluggar, äter och massa annat. Riktigt mys. Hade bara varit skönt om uppsatsen var klar så jag kunde börja koncentrera mig på annat. Men men, den gör väl inte sig själv så jag får nog börja med den nu.

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0