Söndag, tråkdag

Hej!

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och mina föräldrar kommer om snart fyra timmar, dags att börja? Mina nycklar är borta och det är allt annat än kul, ajaj. Måste hitta dom också, hoppas att dom är i huset! Dålig uppdatering har det varit på senaste, men ändå är jag för tillfället den mest aktiva, wiie, haha. Fredags var som den var och igår så va jag hos tina och typ chillade och så, sen stack vi till nån lokalfest men va hungrig (ovanligt eller? hahha) och jag å emma stack till donken. en ytterst kort resume av helgen blev det där. på dagens program står:
- städa rummet
- fixa i köket
- plugga samhälle (redovisning på måndag), natur (redovisning på tisdag), italienska (prov på fredag) och marknadsföring (prov på fredag).

kul dag jag har att se fram emot? NEEJ! haha, men men efter denna veckan så är det chillidilli i hope! hoppas att ni "alla" (höhö) vet att det är mors dag idag, själv så har jag bakat en kladdig jordgubbstårta till min mor. haha gisa varför jag valde att baka? för då får jag också ta del av presenten! haha, typiskt mig, om jag får mat så är jag glad och nöjd.

nej, nu är det nog dags att börja städa rummet, ni får hålla tummarna för att mina nycklar kommer fram!

puss tildisen



                                                            483921-80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0