tisdag

hello =)

sitter i skolan just nu och väntar på att min håltimme ska ta slut, jag hatar håktimmar! de är så jäkla onödiga och jobbiga. helgen var mys med grillning och så hos micki i fredags och i lördags så var jag bara hemma och såg fiiiiiiiiiilm. factory girl hette den och handlar om edie sedgwick och hennes liv, typ ganska djup på något sätt men ändå bra. en sådan film som efteråt får en att tänka på livet lite granna. igår så hade jag min muntliga nationella redovisning i svenska, och det gick nog helt ok. veckorna nu är riktigt hektiska men sakta men säkert så trappas det ner.

maybe, you're gonne be the one that saves me?

nu ska jag gå och äta!
tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0