tisdag

Hejhej!

Igår började mitt internet krångla och jag hade no idea om hur man fixade det. Som tur är så jag har en tektisk lillebror på elva bast som fick igång det till mig idag, tack brollan! Så nu kan jag börja skriva lite här samt snoka runt, fun for me! Iallafall, igår var en riktig tråkdag. Regnet pissade ner och usch. Klockan elva hade jag ett möte eller vad man ska säga, det låter så vuxet och coolt med möte tycker jag så jag kallar det för de!, med min mentor, Han förklarde vad dom gör på det företag som han jobbar på och sen så lunchade vi med hans arbetskamrater, väldigt trevligt faktiskt. Väl tillbaka på skolan så hade jag en redovisning med Enya och Philip, den bledv nog ganska ok. Måste få MVG på den för att få MVG i samhälle, även om jag har fått MVG på det andra som jag tidigare har gjort, Lurre (läraren) är knäpp... Iallafall, när jag kom hem ifrån skolan så la jag mig i sängen och tittade på tv, men somnade vid halv sex typ. Vid åtta så blev jag väckt och åt och sen gick jag upp och la mig igen, senast halv nio. Sov ändå fram tills klockan åtta idag, sjuukaste? Tror knappt att jag har sovit så länge någon gång innan.

Idag så började dagen med att jag bevittnade en olycka, typ. Inte alls skoj, en gubbe på cykel hade ramlat framför en bil. Jag tror det var så iallfall, såg bara när gubben låg framför cyklen, men det var inte alls mysigt! Idag är min huvudvärk, som jag hade igår, borta vilket är otroligt skönt. Borta är även så regnet och det gör tillvaron lite lättare. Idag är det plugga som gäller, på fredag har jag två prov samt en redovisning, inte kul för fem öre! Ska dock försöka hinna med en promme och/eller en simtur i poolen. Det är dock ganska kallt ute då det blåser och sånt, inte så myys. Hoppas även på att min Praha Drinking Team tröja kommer idag, wiiiiiiiiie. Då kommer ockå en sönderfestad Fredrik hem, haha.

Nu är det pluggning som gäller!

puss tildisen


image90
Från Husarö 2005, en tid som jag alltid kommer att komma ihåg!

Kommentarer
Postat av: a&f

Ha en superbra dag då! :D
Spana gärna in vår nya blogg: lekfullt.blogg.se

2008-05-27 @ 15:51:37
URL: http://lekfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0