Tjoohoo

Hej alla GLADA!
helgen va väldigt kulig, vi va hos daniel i fredags som firade att han skulle fylla år ( han fyller år i morron:-) ) det va kul men det blev kanske lite mycket dricka för bella. sen resten av helgen har jag bara chillat å myst picknick å sånt.
I dag är det ju måndag och jag har typ varit ledig från skolan så har bara vat hemma idag å chillat men borde egentligen ha pluggat eftersom vi har så sjukt mycket nu, men man får ta det som det kommer ;).
I morron ska jag till Trelleborg faktisk, tror aldrig jag vat där :-p men jag ska ditt och träffa Kerry för vi ska göra ett historia arbete. Ja nu ska jag kolla vidare på scrubs. Pusssen / Bella
image79 
Den ända bilden som blev bra i fredags. Emma, Madde och Linnea som passar sjukt bra i sin nya lug)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0