Underbart väder!

Hejhej!

Jag vet att jag egentligen borde vara ute i det fina värdet, jag har spenderat två timmar där ute nu. Så sjukt underbart och härligt att bara ligga i en skön solstol med en bra bok, bada i det svalkande vattnet och sova (blir så dåsig av värmen typ, haha). Nu när jag kom in så tittade jag mig i speglen och jag ser sjukt blek ut =( hoppas inte det är så utan bara att mina ögon blev cp ute i solljuset och gjorde att jag såg så ultrablek ut.

Nu är det nog dags för mig att göra mat, och chipsen nere i källaren lockar färförligt mycket, haha. Så sjukt gott med naturchips, världens sjätte underverk eller vad? Haha. Hoppas att ni också utnyttjar solen till sitt max, jag har själv slösat bort några minuter nu så det är dags för att snabbt göra mat och sen gå ut och suga åt mig av solens strålar!

puss tildisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0